måndag 12 januari 2009

Svensexa nummer 2!



Då har jag för andra gången blivit lurad av min blivande maka och några "goda vänner".
När jag stod och provade skjorta och slips i provrummet i affär i centrala Göteborg, dyker de upp. De där maskerna igen! Med vackrare motiv den här gången, dock.
Liknande koncept den här gången, vi började med idrott på elitnivå.
Efter detta blev det gourmetmiddag på Barric , där ytterligare några gubbar anslöt. Middagen inleddes som sig bör med champagne och ostron.
Snygga tjejer , det där:
Middagen fortsatte med god mat och mycket gott vin och stämningen steg stadigt

Odd man (girl) out?Sedan bar det av till en närliggande pub, där jag blev mer eller mindre tvingad att smaka på olika drycker. Ser jag ut att njuta?
Nya kontakter knöts!Kvällen avslutades sedan på nattklubb, varifrån inga bilder (av förståeliga skäl) finns med.

Tack alla inblandade för en skitrolig kväll med god mat och dryck och en massa gapflabb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt trevligt gäng! Känner du verkligen alla dessa trevliga gubbar Anders?

Anonym sa...

Känner ?
Vilka då?
När var detta ?
Var?